Jelenlegi hely

Ügyfélszerzés, sikeres vállalkozás, vállalkozások az interneten

 2010. október 26-án a XVIII. kerületi BKIK tagcsoporttal közös szervezésben zajlott a BKIK Marketing és Kommunikációs Osztályának Marketing Konferenciája.

Ügyfélszerzés online és offline - Damjanovich Nebojsa

Az előadások sorát Damjanovich Nebojsa nyitotta, aki az ügyfélszerzés online és offline módszereit foglalta össze prezentációjában.  Az online ügyfélszerzés semmiképpen nem jelent direkt eladást, nem kell mindenáron értékesíteni. Sokkal fontosabb, hogy a vállalkozó, aki a különböző közösségi oldalakra regisztrál (pl. Facebook, LinkedIn) ne azonnal eladni akarjon, hanem inkább kapcsolatokat, új ismeretségeket építsen ki. Az offline ügyfélszerzés egyik fontos pontjaként emelte ki az aktív kamarai munkát. (www.damjanovich.hu)

Sikeres vállalkozás - Ujvári Mária

A sikeres vállalkozások közös pontjairól beszélt Ujvári Mária, a sikermarketing.hu munkatársa. A sikeres vállalkozás nem más, mint egy olyan vállalkozás, amely képes a folyamatos változtatásra, innovatív reklámozási módszerek alkalmaz, és türelemmel vár az eredményekre. A főként kerületi vállalkozókból álló közönség nagy örömmel üdvözölte azokat a fotókkal illusztrált példákat, amelyekben helyi "ismerőseiket" fedezhették fel - többek között a sokak által ismert gyógynövényboltot, a lőrinci piac malomipari boltját és a Zila Kávéházat. A hallgatóság számos olyan példát is láthatott, amelyek az internet adta lehetőségeket kihasználva váltak sikeressé. (www.sikermarketing.hu)

Facebook, mint reklámeszköz - Csapó Cecília Ágnes

A sort a Pop Group reklámügynökség képviseletében előadó Csapó Cecília Ágnes zárta, aki a Facebook marketing szerepéről beszélt. Az előadó kiemelte a lovebrand építésének fontosságát, és azt, hogy a social media használatát minden esetben össze kell kötni az ATL elemeivel. A Facebook használata mindenképpen költséghatékony, és kalkulálható fix költséggel jár abban az esetben, ha a kisvállalkozók az ügynökségre bízzák Facebook oldaluk karbantartását, Facebook aktivitásaik éves stratégiai tervezését. (www.popgroup.hu)